۴ پاسخ

شما هم بچتون تو واژنه من حس میکنم خیلی پایینه

سفالیک یعنی سرش پایینه پاهاش بالا که حالت خیلی خوبیه،خلفی هم جفتته که یعنی پشت بچه قراره تکون های بچه رو راحت تر و‌زودتر متوجه میشی،نه اگه بارداریت نرمال باشه هیچی نمیشه نترس

من سفالیک فوندال

خلفی خیلی خوبه چون تکون بچه رو خیلی راحت حس میکنی
سفالیک هم حالت نرماله بچه اس ولی تغییر هم میکنه

سوال های مرتبط

مامان رسا 🥹 مامان رسا 🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام ودلسان مامان مهرسام ودلسان ۲ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وچهارم بارداری