سلام عزیزان این آمپول ریه واسه چیه همه میزنن

۲ پاسخ

من سر دخترم زدم و خیلی خوشحالم چون زود بدنیا اومد و باعث شد توی دستگاه نره... چون درد داشتم دکترم احتمال زایمان زودرس داد

ن فقط کسای ک احتمال زایمان زودرس دارن

سوال های مرتبط

مامان آریا🩵 مامان آریا🩵 ۸ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرتین ونی نی مامان آرتین ونی نی ۳ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۱ ماهگی
مامان دیار💙 مامان دیار💙 ۹ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان گل پسرام 😍 مامان گل پسرام 😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سلین❤ مامان سلین❤ هفته سی‌وهفتم بارداری