۴ پاسخ

والا من امروز بیمارستان میلاد بودم
بیمه مشاغل آزاد دارم
گفتن باید دو تومن بدی

یه تومن

بیمارستان دولتی که چیزی نمیشه
خصوصی بیمه داشته باشی اونم خیلی کم میگیرن البته بسته به بیمه تکمیلی و بیمارستانی که میری داره

من با بیمه شد ۱ میلیون

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۷ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری