۴ پاسخ

جاری من لگنش تنگ بود دکترش بهش نگفته بود و بدبخت کلی زجر کشید بعد زایمان یه دکتر دیگه که تو بیمارستان بود بهش گفته بود لگنت تنگ بود وخدا خواست و شانس آوردی بچه سالم دنیا اومد ولی بعضی از دکترا بیشعورن خودش هم بخیه زیاد خورد الان ازترس میشینه گریه می‌کنه

والا دکترای الان که فقط بزور ادمو میفرستن طبیعی حتی اگه لگن کوچیک هم باشه تا زجر نکشی تو زایشگاه قبول نمیکنن بری سزارین ، مگر پول بریزی تو حلقشون که بگن قبوله برو سز😒

آره.. اگ درست معاینه کنن البته
دیروز ی خانمی 10 سانت باز شد لگنش تنگ بود نتونست بیاره سریع بردنش اتاق عمل

اگه دکتر نامه بده و‌بیمازستان خصوصی باشه
وگرنه دولتی باید حتما با چشماشون ببینن طبیعی نمیتونه بعد ببرن سزارین

سوال های مرتبط