کی میشه دیگع 38هفته بشم🥲

۳ پاسخ

اووه پس ما چی بگیم هنوز خیلی مونده و دیگه نمیشه ادامه داد

من کی چهل هفته بشم😂😂😂😂

دقیقا منم خسته شدم

سوال های مرتبط

مامان علیسان وشاهان مامان علیسان وشاهان ۷ ماهگی
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی