۹ پاسخ

تو انتی هم گفت معلوم نیس

ریپورتش کجا میشه

اینم نوشته هاش

تصویر

عکسشو بفرستم میفهمید ؟؟

نه هرچی پرسیدم گفت معلوم نیس

سلام مامانا خوبید من هفته ۱۸ بارداریمه انومالی اسکن رفتم باز جنسیت بچمو نگفت برای شما هم پیش اومده نگه ؟؟؟

سلام بله طبیعیه. چون داره جا باز می‌کنه ترک میخوره خارش داره

چرب کن ترک نخوره

من فقط سینه هام دیونم کرده

سوال های مرتبط

مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی
مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی