مامانا لگن و کشاله رانم خیلی درد می‌کنه طبیعیه؟

۳ پاسخ

بچه ک بودیم میگفتیم کشاله رانمون درد میکنه مامانم میگفت داری قد میکشی
احتمالا داری قد میکشی🤣🤣🤣

من گرفتگی باسن دارم ‌ یعنی سه انگشت زیر مهره های کمر از دو سمت ....🥴

منم همینطوری هستم نمیدونم چرا

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بشّه(پسته پسر👶🏻) مامان بشّه(پسته پسر👶🏻) هفته نوزدهم بارداری