۴ پاسخ

رحمت داره جا باز میکنه

حتما حتما استراحت کن اگ ادامه دار بود برو دکتر بهت شیاف و قرص میده .
دور از جونت منم همینجوری بودم دوسال پیش نمیدونستم و متاسفانه بچم سقط شد .این دفعه دیگ به دکتر گفتم گفت خون‌رسانی به رحمت ضعیفه از همون اول دارو میخورم .

سلام نه عزیزم طبیعیه مشکلی نیست بدنت داره توی خودش تغییر ایجاد می‌کنه

بله طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان اوینا مامان اوینا هفته یازدهم بارداری
مامان 🍓 توت فرنگی🍓 مامان 🍓 توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری