۱ پاسخ

آخی عزیزم بله طبیعی هست اگر دکتر اجازه بهت میده برو ورزش کن سبک و آرام خیلی برات خوبه خیییلی بعد پشیمون میشی اگر نری من 13سال ورزش کردم و مربی بدنسازی ام الان بچه ام یکسالش هست داغون شدم باید مراقب خودت باشی تغذیه ات فقط سالم خوری کن قند مصنوعی بستنی این چیزا رو نخور همش یکجا نشین و تحرک داشته باش کنترل شده وبا احتیاط

سوال های مرتبط

مامان 🍓 توت فرنگی🍓 مامان 🍓 توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۳ ماهگی