خانما هفته ی من یکم درد زیز شکم و داخل واژن عادی هست؟

۳ پاسخ

بلهه طبیعی

آره عزیزم منم توی بیست هفته درد داشتم رفتم دکتر گفت طبیعی اما بازم سونو فرستاد

منم اینجوری میشم دقیقاا

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دلارام 🫀 مامان دلارام 🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسریم🩵 مامان پسریم🩵 هفته بیستم بارداری