خانما کسی قطره پلارژین به بچه ۴ماهه داده؟

۴ پاسخ

اره منم میدم برای سرفه سرماخوردگی

۴ ماه ۲۰ روزشه دارم میدم

من پسرم سه ماهش بود دادم دکتر واسش نوشت

آره من

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۷ ماهگی
مامان جوجه هام مامان جوجه هام هفته سی‌وششم بارداری
مامان یسراوآریا✨️❤️ مامان یسراوآریا✨️❤️ ۸ ماهگی