۱۲ پاسخ

خودشون تاریخ میدن

سونوانومالی رفتم ۱۸هفته

من کلن یه بار رفتم😂😂🤦

منم. تازه رفتم گفت ۱۸ابان بیا

من که اصلا نرفتم چرا باید بری

من فردا گفتن بیا مریضم اخه چزا میگن هی بیایبد بهداشت ما به دکتر زنان اعتقاد نداره ماما رو میگم

به من نداده بود رفتم گفتم تاریخ بعدی هم بگو بهم کی بیام بعد ۴۰ روز داد ک برم

اره میگه چند روز بعد بری اگه زود نری زنگ میزنه میگه بیا

۲۱هفته میشه چندماه؟

هر وقت ازمایش یا سونو جدید میگرم میرم، بعد از ۲۸ هفته، خودش میگه فلان روز بیا

خودشون میگن

ماهی یه بار

سوال های مرتبط

مامان مامان گل دخترا مامان مامان گل دخترا ۳ ماهگی
مامان شیر پسر 💙 مامان شیر پسر 💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان هاکان و هومان مامان هاکان و هومان هفته سی‌وچهارم بارداری