مامانای دو قلو شما هر چند وقت یکبار میرید سونو؟؟؟

۳ پاسخ

منم دوقلو باردارم پنجشنبه انتی میخوام بدم نگرانم خدا کنه همه چی خوب باشه
اخه خیلی بالا میارم کم غذا میخورم

من از سونو انتی تا آنومالی دکتر گفت هر ۲ هفته یکبار برای چک کردن طول سرویکس
دیگه ۱۳ اسفند برم آنومالی ببینم بعدش چی میگه

درخواست دوستی بده

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی گل🎀 مامان نی نی گل🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرقشنگم😍 مامان پسرقشنگم😍 هفته سی‌ویکم بارداری