من سر همون نوبت هایی که دکتر میگع میرم
۹ هفته رفتم ۱۲ هفته رفتم
الانم ۱۸ میرم
باز هروقت دکتر بگه
من ۶هفتگی رفتم گفت ساک بارداری میبینم
۹هفتگی واسه قلبش
۱۲هفتگی آنتی
۱۸هفتگی هم میرم انومالی
معمولا هربار میرم دکتر نوبت بعدی و واسم میزنه
دکتر بهم میگه چه زمانی برم دیگه
من ۶ هفته رفتم واسه قلب تشکیل شده بود❤️
دیگه نرغتم تا ۱۲ هفته ایشالا برم ان تی…🩷
دوباره صدای قلب نازشو بشنوم
من ۷ هفته رفتم
۱۰ هفته هم رفتم
۱۲ هفته هم میرم انتی به امید خدا
هروقت دکترم بگه میرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.