خانم ها شما چند وقت یکبار میرین سونو نینی ببینین

۶ پاسخ

من سر همون نوبت هایی که دکتر میگع میرم
۹ هفته رفتم ۱۲ هفته رفتم
الانم ۱۸ میرم
باز هروقت دکتر بگه

من ۶هفتگی رفتم گفت ساک بارداری میبینم
۹هفتگی واسه قلبش
۱۲هفتگی آنتی
۱۸هفتگی هم میرم انومالی
معمولا هربار میرم دکتر نوبت بعدی و واسم میزنه

دکتر بهم میگه چه زمانی برم دیگه

من ۶ هفته رفتم واسه قلب تشکیل شده بود❤️
دیگه نرغتم تا ۱۲ هفته ایشالا برم ان تی…🩷
دوباره صدای قلب نازشو بشنوم

من ۷ هفته رفتم
۱۰ هفته هم رفتم
۱۲ هفته هم میرم انتی به امید خدا

هروقت دکترم بگه میرم

سوال های مرتبط

مامان هاکان و هومان مامان هاکان و هومان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان orojzadeh مامان orojzadeh هفته هفدهم بارداری