من نرفتم هنوز هیچ
من اصلا نرفتم و نمیرم فکر نمیکنم نیازی باشه
هفته های آخر برو ثبت نامت رو بکن خیلی مختو میزنن که سزارین نکن طبیعی بکن و ...
منتها ثبت نام بکن ولی درگیرشون نشو
اطلاعاتشون اندازه دکتر ها نیست پس به اطلاعاتی که میدن دقت نکن
بهداشت که اوکی شد نی نی به دنیا اومد
۱ واکسن هاشرو رایگان بزن اونجا
۲ قطره های مورد نیاز نی نی رو رایگان بهت میدن
۶ ماه اول ad
6ماه دوم مولتی و اهن
از چهارهفته که رفتم هنو نرفتم
من تقریبا هرماه میرم
خیلی مراقبت انجام میدین
هنوز نرفتم
هنوز موفق نشدم تشکیل پرونده بدم
من ۲هفته پیش رفتم واسه تشکیل پرونده، گفت بعد از انومالی بیا, ینی بعد انتی رفتم رفت تا بعد انومالی
من بارداری قبلیم رفتم تا موقع زایمان کشتن منو خیلی اذیت میکنن دیگ برای این یکی نرفتم بهداشت
هر دوماه به من گفتن بیا
خوده بهداشت میگه دفعه بعد کی بری تقریبا ۴۰ روز یکبار اینجوریا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.