۶ پاسخ

ماهی یه باره فکر کنم

تا ۸ ماه ماهی ی بار از ۸ به بعد هفتگی باید بریم

من هر وقت رفتم گذاشتن نگران بودم رفتم هر وقت هم خودشون زنگ میزنن میرم میزاره

من ماه پیش رفتم هنوز زنگ زدن بهم.گفتن ۲۸ هفته بیا واکسن کزاز بزن

ماه اخر هفته ای یکی دوبار
اگه دیدی بچه تکون نمی خوره یا چیزی نگرانت کرد هم برو
ولی ماه های اول نمی خواد

واس من که خودشون زنگ میزنن میرم..

سوال های مرتبط

مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقاجاویدو جانان مامان آقاجاویدو جانان ۶ ماهگی
مامان لنـا و لیـام ✨ مامان لنـا و لیـام ✨ ۲ ماهگی