۱۰ پاسخ

ماهی ی بار

ماهی۱بار

دکتر خودش میگه کی بیایم مثلا سونو ان تی که انجام دادم برا شانزده هفته یه ازمایش برام نوشت هجده هفته هم سونو انومالی وقتی انجام دادم میام نشون دکترم میدم برا هفته های بعدی چیزی لازم باشه مینویسه میگه انجام دادی بیا

من هرماه چک آپ میرم

ماهی یبار، ولی اردیبهشت سه بار رفتم.

خود دکترم نوبت بعدیو میزنه واسم 😊 دیروز رفتم پیشش ، مراجعه بعدیمو زده ۳۱ خرداد

من ماهی دو بار میرم تا اینجا اینطوری بوده

تقریبا ماهی یک بار
آزمایش بارداریم نشون دادم برام سنو تشکیل قلب نوشت
جوابش ک بردم برام انتی نوشت
جوابش ک بردم برام آنومالی نوشت
جوابش ک بردم برام آزمایش قند نوشت
دبگه هنوز آزمایش ندادم

اوایل بارداری باید طبق همین سونو وازمایشا رفت دیگ بعد ازانومالی اینا فعلا سونو اینا نیس ماهی یکبار برو ازماه هشتم یانهم فک کنم دوهفته ای یباربایدبری

بستگی داره اگرمشکل عفونت چیزی پیش نیادسونووازمایشای اصلی میرم

سوال های مرتبط

مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی گل🎀 مامان نی نی گل🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هاکان و هومان مامان هاکان و هومان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرقشنگم😍 مامان پسرقشنگم😍 هفته سی‌ویکم بارداری