خانوما دوره بارداری رابطتون چجوریه چند وقت یکبار

۱۰ پاسخ

هیچ وقت یکبار

هیچ رابطه نداریم چون منع رابطه هستم
ولی بدون دخول همسرم رو ارضا میکنم

خانما ببخشید میگید رابطه دارید دردتون نمیاد؟ من کلا ی بار داشتم خیلی درد کشیدم کلا دیگه بیخیالش شدم

من ازاول تا حالا رابطه نداشتم هردومون میترسبم. طول سرویکسمم۴۳ بود

صفر بار

من هفته ای یبار اونم شاید 😵‍💫😵‍💫😂چون اصلا میلم نمیاد

دوهفته یه بار شاید ..

۱۰ روز یکبار یا بیشتر

هفته‌ای ۲.۳بار از بعد آنومالی

من دکترم منع نکرده ولی انجام نمیدیم هم من میترسم هم شوهرم

سوال های مرتبط

مامان نی نی گل🎀 مامان نی نی گل🎀 هفته بیست‌وششم بارداری