۸ ساعت یکبار ...ولی من دیگه فقط روزی یکبار کافیه برام قبلا روزی سه تا بودم
من روزی نصف میخورم
ناشتا ١ دونه صبح
تازه اونم ٣ ماه اول
بعد از ٣ ماه دكترم به من گفت كلا اگر ميتوني نخور منم نخوردم
کلا مجاز نیس
۸ساعت
من یک مامان اینجا دیدم بچش شکاف کام داشت
خیلی ناراحت بود
ازش پرسیدن چی خوردی گفت اوندان( همون دمیترون)...
میگفت شبو روزم گریه شده و ...
شایدم به اون ربط نداشته باشه
اما شما رعایت کن
۸ساعت یکبار.ولی من روزی یکی میخوردم
اگ میتونی تحمل کنی کلا نخور🫠
روزی یه دونه مجازه
اگر میتونی روزی یکی بیشتر نخور خطرداره
من روزی یه دونه میخورم
به من دکترم گفت هر دوازده ساعت هم میتونی بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.