منکه تا مرز ترکیدن میخورم 😣😣😣ولی زیادیش باعث دل درد و اتقباض میشه
وای من عاشق هندونه ام کلا ولی یه بار خوردم دلدرد شدید گرفتم
والا من تا مثل بادکنک میشم میخورم و بعدم شب از شدت ادرار صد بار پا میشم همین🤣🤣
آب دور جنینو میگن زیاد میکنه امامواظب قندش باش
دارم میمیرم براش بخدا.از اول زمستون من ویارم هندوانس.این ماه دیدم اوردن تو بازار ولی هنوز برام نگرفته میگه الان بده مریضی داره.ماه دیگه برات میگیرم.میترسم تا ماه دیگه اینقدی که الان براش ذوق دارم نباشه
عزیزم هندونه نفخ داره سعی کن آبشو بگیری بخوری ،مجازم هست هرچقدر دوستداشتی بخور برای وزن گیری جنین عالیه
منکه قند ناشتام لب مرزه ۹۳ولی همش هندونه و طالبی میخورم😋😋😋
من تا دلت بخواد خوردم 😁
تا مرز ترکیدن مجازه 😂😂
من زیاد میخورم
من خیلی میخورم خیلیم دوس دارم😂🫡
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.