۵ پاسخ

اره خیلیم خوبه

آره عزیزم خیلی هم مقویه مخصوصا با کره درستش کنی البته سعی کن خیلییی کم شکر بزنی .

اگر قند نداریو دیابتی نیستی اشکالی نداره

چرا بايد مضر باشه ؟

اره عزیزم چرا نباشه

سوال های مرتبط

مامان ماسِتا💙 مامان ماسِتا💙 ۸ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۱ ماهگی
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان نی نی و نانا مامان نی نی و نانا ۱ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین 🪼🩷 مامان ماهلین 🪼🩷 هفته سی‌وششم بارداری