سونو زیاد خوب نیست
دکترخودم تومطبش سونو داره انجام میده هرسه هفته بهم میگه بیا چکاو میرم
هرماه عزیزم
دکتر خودم هر ماه سونو میکنه
تا الانم سونو قلب.انتی .انومالی رفتم بجز اونایی ک دکتر هر ماه تو مطبش سونو میکنه
هرماه پیش دکترم انجام میدم
۸ هفته رفتم دیگه نرفتم تا ۱۸ هفته برم
و فقط یه سونو رشد
از ان تی به بعد نرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.