خانما هر چند وقت یکبار سونو میکنید ؟

۷ پاسخ

سونو زیاد خوب نیست

دکترخودم تومطبش سونو داره انجام میده هرسه هفته بهم میگه بیا چکاو میرم

هرماه عزیزم

دکتر خودم هر ماه سونو میکنه
تا الانم سونو قلب.انتی .انومالی رفتم بجز اونایی ک دکتر هر ماه تو مطبش سونو میکنه

هرماه پیش دکترم انجام میدم

۸ هفته رفتم دیگه نرفتم تا ۱۸ هفته برم
و فقط یه سونو رشد

از ان تی به بعد نرفتم

سوال های مرتبط

مامان هاکان و هومان مامان هاکان و هومان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرقشنگم😍 مامان پسرقشنگم😍 هفته سی‌ویکم بارداری