قطره آهن چی خیلی خوبه بگیرم برای پسرم ؟

۶ پاسخ

معرفی قطره اهن

تصویر

لیپولیز خیلی خوبه طعمش هم عالیه

من فروفروت میدم

فروسیس میدم خیلی هم دوس داره

من اول سیدرال دادم و الان دکتر عوض کرد فروسیس میدم
فروسیس چون داخلش اسید فولیک داره بهتره

من فروزومال میدم طعمشم خوبه دخترم میخوره

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولوم مامان مامان کوچولوم ۱۳ ماهگی
مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی
مامان لیا مامان لیا ۱۷ ماهگی
مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 ۹ ماهگی
مامان هانا👱‍♀️ مامان هانا👱‍♀️ ۶ ماهگی