آزمایش قندم چطوره؟؟

تصویر
۳ پاسخ

قند بعد صبحانت بالاست

ناشتا ۸۶ فک کنم اوکیه، دو ساعته ت رو پیدا نکردم

ناشتات خوبه ولی یک ساعت بعدت بالاست

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی
مامان نیلگون مامان نیلگون روزهای ابتدایی تولد
مامان نگار مامان نگار هفته چهلم بارداری
مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان دخمری🥹 مامان دخمری🥹 ۱۲ ماهگی
مامان قند عسل 🍯 مامان قند عسل 🍯 ۱ ماهگی
مامان فستغ مامان فستغ ۷ ماهگی
مامان آنا مامان آنا ۸ ماهگی
مامان کمیل مامان کمیل ۲ ماهگی