۷ پاسخ

لب مرزی به نظرم

خوبه ناشتا لب مرزه که یکم رعایت میخواد همین هیچ کدوم اضافه نیست

خیلی خوبه عالیه

خوبه مناسبه مشکلی نداره

فک کنم قند ناشتات یکم زیاده البته با توجه به چیزی که آزمایشگاه زده۹۵ اوکیه ولی بازم برای احتیاط بهتره رعایت کنی

خوووبه

عالیه👌

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۱۲ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۶ ماهگی
مامان ئه‌وین مامان ئه‌وین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان زینب💋💋💋 مامان زینب💋💋💋 ۱۲ ماهگی