لب مرزی به نظرم
خوبه ناشتا لب مرزه که یکم رعایت میخواد همین هیچ کدوم اضافه نیست
خیلی خوبه عالیه
خوبه مناسبه مشکلی نداره
فک کنم قند ناشتات یکم زیاده البته با توجه به چیزی که آزمایشگاه زده۹۵ اوکیه ولی بازم برای احتیاط بهتره رعایت کنی
خوووبه
عالیه👌
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.