خانما کسی متوجه جواب آزمایش اسپرم میشه کمک کنه

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم همسر منم آزمایش داد اون مواردی که نرمال نبود بررسی شد و دکتر براش سونوگرافی نوشت و متوجه شد واریکوسل داره
اگه همسر شمام واریکوسل داشته باشه خودش باعث ناباروریه و هرچقدر تلاش کنین بی فایده هست و به مرور زمان دچار درد تو ناحیه بیضه میشن و کار کردن و نشستن و ایستادن براشون سخت میشه
درسته که برای بارداری دختر نیاز به اسپرم خیلی قوی نیس اما بهرحال باید همسرت درمان بشه گلم
از نظر من خودت ببر آزمایش رو به دکتر اورولوژی نشون بده و بگو اگه نیازه سونوگرافی بیضه بنویسه تا مطمئن باشید واریکوسل نیس انشالله

ضعیفه باید دارو مصرف کنه

عزیزم اون نمودار رنگی رو ببین نوشته a b c d اون مهمتر از بقیه اس متاسفانه قسمت a یعنی اسپرم های خوب همسر شما فقط ۱۰ درصد و قسمت d اسپرم مرده از همش بیشتره همسرت باید سبک زندگیشو درست کنه و دارو مصرف کنه

باید قرص بخوره

گفتن ببری دکتر ارولوژی

سوال های مرتبط

مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته یازدهم بارداری