مامانا کسی میتونه بخونه اینو چی نوشته

تصویر
۶ پاسخ

خواهری متاسفانه نتونستم بخونم
ولی دکترت سوسن کیانی دکتر منم بود البته تا هفته ۳۵من اصلا قبولش ندارم بی مسئولیت ترین دکتر🥲
من وسطای بارداریم عوض کردم دکترم رو

برای نامه هزینه هم گرفتن ازتون؟

سونوگرافی گفته بکن؟

من‌نمیدونم چ مشکلی با خوش خط نویسی دارن این دکترا رمز اتم ک نیست ی جوری می‌نویسید ک‌خودتون بفهمید🫤😂ی دکتری اینجا ما هست نسخه هاش فق ی خطه درازه 🤣

نامه برا بیمارستان داده آره

چرا بعضی پزشک‌ها اینقد مزخرف مینویسن

من فقط زهرا شیخی شو فهمیدم😂

سوال های مرتبط

مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد