خانما دکترم چی نوشته کسی میتونه بخونه؟؟

تصویر
۴ پاسخ

فقط انگلیسیشو میدونم نوشته طبیعی یا سزارین

نوشته i love you
یه قلبم زده کنارش😂😂

نامه بستری داده

فقط خودش و خداش میتونه بخونه 🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و ارتین مامان امیرعلی و ارتین ۸ ماهگی
مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد