ماماناتاچندماهگی بایدآروغ بگیریم؟

۱ پاسخ

حداقل حداقل ۴ماهگی
بعدش ک بیفتن ب قل خوردن و دست و پا زدن و سینه خیز رفتن خود بدخود اروغشون خالی میشه

سوال های مرتبط

مامان نورا-امیرعلی مامان نورا-امیرعلی ۷ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ ماهگی
مامان رستا خانم💜 مامان رستا خانم💜 ۱۴ ماهگی
مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۱۴ ماهگی
مامان سیدحسین😍🪷 مامان سیدحسین😍🪷 ۱۱ ماهگی
مامان نانا مامان نانا ۱۴ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱۰ ماهگی
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان اِلوین ودل💗یار مامان اِلوین ودل💗یار ۴ ماهگی