خانما تیروییدم‌خوب شدع؟؟

تصویر
۸ پاسخ

سلام عالی

برا من ۱۱بود قرص مصرف کردم الان ۲ونیم شده ینی به همون روال قبل باید قرصو ادامه بدم؟

چندبودتیروئیدت چندوقت قرص مصرف کردی واسه من۶.۵🥲

عالیه

خیلی خوب پایین اومده ولی بازم باید پایین بیاد اصلا قطع نکن قرصتو

بله خوبه

تیروئید باید بین یک و نیم تا سه باشه خیلی خوبه

کم کاری داشتین؟
چه مدت لووتیروکسین مصرف کردی و چه دوزی؟
چون منم کم کاری دارم باید اونو اوکی کنم بعد باردار شم.

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری
مامان علیهان🐥❤️ مامان علیهان🐥❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان دلوین 🩷تودلی🩵 مامان دلوین 🩷تودلی🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری