خانوما ویار تو هفته های من تموم شدع؟؟🫠

۶ پاسخ

من ۱۴ هفته تموم شد

نه من ۱۶ هفته کشید کم و زیاد میشه

من ک هیچ فرقی نکردم

من ۱۹ هستم گاهی اوقات دارم

ویار که تمومی نداره ممکنه چند روز خوب باشی ولی باز برمیگرده فقط شاید از شدتش کم بشه

نه هست هنوز البته بدن با بدن فرق داره

سوال های مرتبط

مامان سید مجتبی مامان سید مجتبی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سورنا💙لیانا🩷 مامان سورنا💙لیانا🩷 ۵ ماهگی