دقیقا من از ۱۳ هفته شروع کردم تازه
نه من تازه اونموقع شروع شد😂
هر بدنی و هر بارداری با هم فرق داره
ویار نداشتین بعد 12هفته شروع شده؟یا قبلش هم داشتین علائم
منم ۱۱ هفته تموم کردم خوشحال شدم دیدم ۱۲ هفته ویارم برگشت😑😪
ویار تا ماه چهارم هست ، تو ۱۲ هفته چرا باید تموم شه
من هنوزم دارم
بدن داریم تا بدن من از ۷ هفته شروع شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.