مگه دوازده هفته ویار تموم نمیشه؟چرا من الان شروع کردم🤣

۸ پاسخ

دقیقا من از ۱۳ هفته شروع کردم تازه

نه من تازه اونموقع شروع شد😂

هر بدنی و هر بارداری با هم فرق داره

ویار نداشتین بعد 12هفته شروع شده؟یا قبلش هم داشتین علائم

منم ۱۱ هفته تموم کردم خوشحال شدم دیدم ۱۲ هفته ویارم برگشت😑😪

ویار تا ماه چهارم هست ، تو ۱۲ هفته چرا باید تموم شه

من هنوزم دارم

بدن داریم تا بدن من از ۷ هفته شروع شده

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نخود کوچولو مامان نخود کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری