۵ پاسخ

هرکی ی جوره

کلن هرچی میگذره اصن نباید گشنگی بکشی وگرن حالت بد میشه..

برا همه یکسان نیس برگرده هم کمتره. من تا اخر 4 ب زور قرص سرپا بودم. بعد بهتر شدم الان ی روزایی خوبم ی روزام حالم بد میشه ولی ب شدت اون موقه ها نیس.

هر چند ک الانم خوب نشدم ولی میترسم تو اون هفته ها خیلی حالم بد بشه

من خیلی استرس این قضیه رو دارم

سوال های مرتبط

مامان مامان نینی مامان مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری