۶ پاسخ

نبری اشکالیش اینه از بچه بی خبر میمونی

ن من نبردم

به من که چیزی نگفتن

چیز خاصی نیست اشکالی نداره یه ازمایش خون بده

نه میل خودته

نه خیلی از دکترا لازم نمیدونن نمینویسن برا بچه

سوال های مرتبط