سلام خانم ها برای غربالگری اول چند هفته بودید رفتید؟

۸ پاسخ

۱۲ هفته و ۳ روز

۱۱هفته و ۴روز

دوازده هفته و چهار روز رفتم

۱۲ هفته

۱۲هفته

13هفته و یک روز بود

تا 13 هفته و چهار روز میتونی ان تی بری

12 هفته 6روز

۱۱ هفته و ۵ روز

سوال های مرتبط

مامان محیااا مامان محیااا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گندم و دیارا مامان گندم و دیارا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه روزهای ابتدایی تولد