۴ پاسخ

سلام مامانای عزیز من ۱۷ هفته هستم از ۱۶ هفتگی به جز ویتامین دی واسید فولیک قرص اهن وکلسیم دکتر بهم داده . میخوام بدونم شما چطوری مصرف میکنید که اذیت نشید؟

همین دوازده هفته میگن بهترین تایمه،اگه نیاز به بررسی باشه فرصت داری،ان شالله که بچه های هممنون سالم باشه،من یازده هفته رفتم ازمایشم ریسک داشت الان یه ماهه استرس دارم تا امینوسنتز بدم ببینم سندروم نباشه

من خودم ۱۲.۵روزم بود رفتم

۱۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان مامان نوتلا🧸🩵 مامان مامان نوتلا🧸🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان نیلسا مامان نیلسا هفته چهلم بارداری
مامان گندم و دیارا مامان گندم و دیارا هفته بیست‌وششم بارداری