اوایل بارداری چه مکملی استفاده میکردین که خوب بوده

۳ پاسخ

فولیک اسیدوویتامین د۳هزاربایدبخوری

فقط فولیک اسید

مکمل فقط با تجویز دکتر
چون باعث اوتیسم و بیش فعالی میشه معمولا سه ماهه اول فولیک اسید و ویتامین دی
اگه آزمایش نوشته برات انجام بده تا طبق آزمایش مکمل بگیری

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته دهم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری