۶ پاسخ

کمه عزیزم

من ۳۷ و ۵ سز شدم ۳۲۰۰ بود پسرم ، بستگی داره کی بخوای زایمان کنی اگ طبیعی ک ب ۳ ۳۲۰۰ میرسه سز هم باشی تا هفنه‌بعد ۳ میشه خوبع دیگه ۳

بدنیا اومدنی بالای دو و نیم اوکیه ولی تا زایمان چیزای مناسب برای وزن گیری بخور سه کیلو سه و خورده بشه

من چن روزه حس میکنم خیلی شکمم بزرگ و سنگین شده خداکنه ۳کیلو شده باشه دکترگفت شاید همین هفته اورژانسی عملت کنم

یه کم کمه چیزای پروتیینی بخور

بد‌ نیست
بچه من ک این تایم ۳ کیلو بود دکتر میگفت یه کوچولو کمه

سوال های مرتبط

مامان قلب من مامان قلب من ۱ ماهگی
مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی
مامان علی🪽👼🏻 مامان علی🪽👼🏻 روزهای ابتدایی تولد