سلام خارش بدن تواین هفته بارداری طبیعیه؟

۷ پاسخ

من امروزرفتم پیش دکترم برای خارش بدنم گف اگه خیلی اذیتی بهت داروبدم منم گفتم گاهی اوقات شدیدمیگیره دیگه برام قرص هیدروکسی زین داده که توگوگل سرچ کردم توبارداری ممنوعه دیگه گفتم ولش کن تحمل میکنم نمیخورم

ای گفتی منم دارم مخصوصا شکم وسینه ها

خدای نکرده کلستاز نباشه اگه خیلی میخاره ،ب دکترت بگو آزمایش آنزیم کبد بنویسه دارو بده ،انشالله ک نیست خوب میشی

سلام عزیزم منم خارش داشتم

وای منم دارم . نصف شب پا میشم بدنمون آبرسان میزنم دوباره میخوابم . حموم برم بیچارم

وااای من ۳ ماهه شدید دارم

بخاطرتغیرهورمونهاست خارش بدن

سوال های مرتبط

مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک ۲ ماهگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان نینی🥹🎀 مامان نینی🥹🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرم تاج سرم⚽️ مامان پسرم تاج سرم⚽️ هفته یازدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نور🌱 مامان نور🌱 هفته سی‌ویکم بارداری