این سنو من خوبه ب نظرتون

تصویر
۴ پاسخ

وزنت خیلی کمه
من سیو یک هفته رفتم ۱۸۲۴بود

انگار ی مقدار وزنش و کم زده و گفته داپلر بدی ک خونرسانی بش و ببینن ک بخاطر اون نبوده باشه

گهواره طبق تاریخ برام زده ۳۱هفته ولی سنو گفت ۳۰هنوز

چند هفته ایی عزیزم ؟

سوال های مرتبط

مامان ایهان گوگوجی مامان ایهان گوگوجی ۵ ماهگی
مامان علیرضا وبهار مامان علیرضا وبهار ۲ ماهگی
مامان آنیل🍓ایهان🐣 مامان آنیل🍓ایهان🐣 ۱۰ ماهگی