۳ پاسخ

ایشالله که چیزی نیست ، بمنم گفت آب دورش خیلی زیاده، آزمایش قند دادم ،بالابود خیلی انسولین نوشت ، فردا سونو دارم ببینم کم شده یا نه ، نگران نباش ، یه سری شیاف هم هست نهایتا اونا باعث میشه آب کم بشه ،که ایشالله برای منو تو نیاز نشه

الان تحت نظر طیبه آزادبختی؟؟؟

نگران نباش ان شالله چیزی نیست

سوال های مرتبط

مامان 🩷🫀🩵 مامان 🩷🫀🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سیروان 💙 مامان سیروان 💙 ۷ ماهگی
مامان علی و حیدر مامان علی و حیدر ۳ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۶ ماهگی
مامان زینب مامان زینب ۱ ماهگی
مامان نيكي مامان نيكي هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری