۷ پاسخ

من هفته ١٦ -٣١بودم
ميترسم غربالگري انومالي ١٨هفته برم پايين تر اومده باشه😢

منم شکمی دادم ۳۶بود

من از هفت هفته ۳۴بود تا ۱۸هفته دیگه الان نمی دونم

17هفته 35بود

۳۵بود

برای شما چنده؟

من شکمی دادم ۳۴ بود

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد هفته بیست‌ودوم بارداری