۴ پاسخ

من ک سر دخترم اصلا صفر نگرفتم از اول یک تنش کردم دو دست یک داشت دو دست دو دو دستم سه

به من گفتن ۰ نهایت دو دست بگیر

اگه بچه نارس و ریز نباشه صفر خیلی استفاده نمیشه

سایز صفر همه میگن نهایت یک ماه
همون یک ماهم شاید اذیت بشه بچه
یک بیشتر استفاده میشه
بعضی ها هم ۰ تا ۳ ماه میگیرن

سوال های مرتبط