امروز واژنم تیر می‌کشه استرس گرفتم

۴ پاسخ

منم اینجوریم روزی دو سه بار خودشم🥺

ببین یکاری کن 😂هر علائمی داری بیا پیوی اول از من بپرس بعد بیا اینجا بپرس😂😂😂😂😂چون تو یک هفته هستیم انگار فرم بارداریمونم یه مدله همه علائممون شبیه همه

منم دارم این علائم

طبيعي عزيزم اگه علايم ديگه نداري

سوال های مرتبط

مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 ۱۰ ماهگی
مامان ابرا مامان ابرا ۹ ماهگی
nafas nafas قصد بارداری
مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی