سلام خانوما کیا درد پهلوی چپ داشتن

۸ پاسخ

نه بچه که اصلا تو شکم تو سرما نمیخوره، منظورم چون ب پهلوت باد سرد خورده براهمون احتمالا

من گاهی داشتم

مننننن از اولش داشتمممم هم هفته ی شما بودم
چون نی نی من توی سمت چپم بود
درد شدیدی داشتم
احتمال زیاد کوچولوتون سمت چپته برای همینه

من دیروز و پریروز داشتم امروز گوش شیطون کر نداشتم

من دارم، زنداداش ام ک تجربه داشت گفت مال سرما خوردن پهلو بخاطر پاییز باید گرم نگ داری شکمت

من خیلی درد پهلو چپ داشتم

من دو هفته داشتم بعد خداروشکر بهتر شد زد به جایی دیگم🤣

من درد پهلو راست دارم از ۸ هفته اینجوریم

سوال های مرتبط

مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سوپرایز مامان سوپرایز هفته سی‌وپنجم بارداری