۱۰ پاسخ

واژینال بهتره جوابش دقیق تره خطری هم نداره من تا الان همشو واژینال رفتم مشکلی نبوده

واژینال دقیقه
من رفتم هیچ مشکل و دردی واسم پیش نیومد
فقط پیش یکی برو که کار بلد هست
من پیش آقای رهبر رفتم

من رفتم سونو ساک بچه ندید 😭😭😭فقط گفت سمت راستت کیست داری باید بری سونو واژینال

واژینال برای بعضیا لک میاره

دقیق ترِ

من واژینال رفتم بلافاصله لکه بینی پیدا کردم اصلااا خوب نیست

برا چی نوشته؟

واژینال قطعا

عزیزم خیلی خطرناکه برای بچه

پیدا تر نسبت به شکمی

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی