۶ پاسخ

ترس واکسن یکسالگی سبکه تب نداره

خوبه نترس پاراکید بده اذیت نمیشه انشالله دستش سبک باشه سازگارباشه برابچه

من دیروز پسرم بردم بهداشت واکسن زد . گفت تب نداره راحت .یکی به دستش زد و یکی به پا

من دیروز زدم

۴ ساعتی پاراکید بده عزیزم ولی اصن تب و درد نداره نگران نباشه

دخترم امروز زد
خداروشکر سبک بوده
فقط امروز نسبت به بقیه روزا لجباز تر شده احتمالا بخاطر واکسن بوده
پاراکید دادم فعلا خابه

سوال های مرتبط