۶ پاسخ

من تا الانم همینطوریم از اول طعم دهنم زهرمار بود

قندنداری؟؟؟؟

منم همینم اکثر روزا و حسابب خشک شده

منم اینطور بودم الان فک کنم حدود دوهفته اینا میشه بهتر شده

مال منم همینجوریه

اسید معدته

سوال های مرتبط

مامان مرتضی مامان مرتضی روزهای ابتدایی تولد
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد