۶ پاسخ

من دقیق هفتمو نمیدونستم شانسی رفتم یازده هفته ۱ روز بود دکتر گف میشه انتی کرد

باش عزیزم ممنون 💓

از۱۱هفته تا۱۳هفته و۶روز میتونی بری

بهترین زمانش 12هفته و 5روز هسته

اینو نگه دار

تصویر

۱۳هفته

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی ۷ ماهگی
مامان دخملی وپیسر مامان دخملی وپیسر ۶ ماهگی
مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۷ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وششم بارداری
مامان اسما مامان اسما هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته هجدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سیزدهم بارداری
مامان آدا مامان آدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نورا خانوم😍😍 مامان نورا خانوم😍😍 ۱ ماهگی
مامان نرگس‌ و امیرها مامان نرگس‌ و امیرها هفته سی‌ویکم بارداری