من ۷ ماه رو نبردم
حالا فردا پسفردا میبرم
بله باید ببری بعد میره یکسالگی
واجب ک نه
ولی بری بهتره از قد و وزنش باخبر میشی
سلام عزیزم اتلیه آنلاین دارم💛📸
با یک دهم قیمت اتلیه هر تغییری که بخوای میتونم رو عکس انجام بدم ✨️
خواستی نمونه کار میفرستم ببینی
عکسای ماهگرد نوزاد تولد بارداری هرچی که بخوای اتلیه ای میسازم واست
من نبردم
نه بابا .. اگه مشکلی نداره لازم نیست
مثلا دور سر و قد و وزن اوکیه
منکه تا یکسالگی نمیرم
من هیچکدوم نبردم فقط واسه واکسناش بردم بهداشت بقیش و بردم پیش دکترش اونم نه هر ماه
فقط وزن و قد و دور سر بچه رو میگیرن و ثبت میگنن تو سیستم
منکه بردم وزن خودمم گرفتم
بله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.